Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  خودروبر تهران خودروبر تهران

خودروبر | خودرو بر

خودروبر تهران خودروبر

خودروبر تهران جرثقيل حمل خودرو مشهد

در حال حاضر صدها ايستگاه سوخت هيدروژن در ايالات متحده، ژاپن و آلمان وجود دارد. CaHfornia اخيراً خودروبر تهران اعلام كرده است كه قصد دارد حدود 200 ايستگاه سوخت‌گيري هيدروژني را در امتداد بزرگراه‌هاي اصلي خود بسازد [15].هيدروژن توليد شده از گاز طبيعي، چه در يك تاسيسات مركزي و چه در ايستگاه سوخت‌گيري، مي‌تواند ارزان‌تر از بنزين باشد. قيمت عمده‌فروشي گاز طبيعي 2 تا 3 برابر كمتر از قيمت خرده‌فروشي بنزين است، بنابراين با راندمان 70 تا 80 درصد مي‌توان هيدروژن را با قيمت رقابتي توليد كرد. با اين حال، قيمت خرده‌فروشي بنزين شامل بار مالياتي سنگيني است، اما بحث در مورد سياست مالياتي مطمئناً خارج از محدوده اين كتاب است. هيدروژن توليد شده از آب و الكتريسيته (از طريق الكتروليز) به طور كلي گرانتر از بنزين است، مگر اينكه از برق كم هزينه خارج از پيك خودروبر تهران از نيروگاه هايي استفاده شود كه هزينه سوخت پايين يا صفر دارند.

خودروبر تهران جرثقيل خودروبر

هيدروژن تنها سوختي است كه منجر به يك وسيله نقليه خودروبر تهران با آلايندگي صفر مي شود، به خصوص اگر هيدروژن از منابع انرژي تجديد پذير توليد شود. همچنين، هيدروژن از منابع انرژي تجديدپذير به عنوان سوخت حمل و نقل مي تواند وابستگي به نفت وارداتي را كاهش دهد. سيستم پيل سوختي كه با هيدروژن خالص كار مي كند نسبتا ساده است، بهترين عملكرد را دارد، كارآمدتر كار مي كند و طولاني ترين عمر پشته اي را دارد. هيدروژن غير سمي است و عليرغم شهرتش، ويژگي هاي بسيار ايمني دارد يكي از بزرگترين مشكلات مربوط به استفاده از هيدروژن در وسايل نقليه مسافربري، ذخيره سازي آن در داخل هواپيما است. هيدروژن مي تواند به صورت گاز فشرده، مايع برودتي يا در هيدريدهاي فلزي ذخيره شود. مخازن هيدروژن گازي فشرده حجيم هستند، حتي اگر هيدروژن تا 450 بار فشرده شود. براي ذخيره 1 كيلوگرم هيدروژن حدود 40 تا 50 ليتر فضا نياز است. مقدار سوختي كه بايد در داخل هواپيما , خودروبر تهران ذخيره شود به بازده سوخت خودرو و برد مورد نياز بستگي دارد.

خودروبر

جرثقيل خودروبر

خودروبر تهران

شركت خودروبر

خودروبر در تهران

راندمان سوخت خودروها و خودروبر  بر حسب مايل بر گالن (در ايالات متحده) يا بر حسب ليتر در هر 100 كيلومتر اندازه گيري مي شود. ميانگين راندمان سوخت خودروهاي جديد بين 20 تا 30 مايل در هر 100 كيلومتر (7.9 و 11.8 1/100 كيلومتر) و حتي در خودروهاي كوچكتر اروپايي و ژاپني بهتر است. برد معمولاً بيش از 300 مايل (480 كيلومتر) است. بنابراين، يك وسيله نقليه معمولي حدود 10 تا 16 گالن خط بنزين دارد كه فضايي بين 30 تا 45 ليتر را اشغال مي كند. با فرض اينكه كارايي خودروهاي پيل سوختي هيدروژني دو برابر خودروهاي بنزيني است، بايد بين 5 تا 8 كيلوگرم هيدروژن ذخيره كنند كه جايي بين 200 تا 400 ليتر فضا اشغال مي كند، تقريباً 10 برابر بزرگتر از مخازن بنزين فعلي خودروبر. پيشرفت‌هاي بيشتر در طراحي خودروبر استفاده از مواد سبك وزن مي‌تواند بازده سوخت را تا ضريب ۲ افزايش دهد (نياز به ذخيره‌سازي هيدروژن در كشتي را به ۲.۵ تا ۴.۰ كيلوگرم مي‌رساند)، اما اين امر براي خودروهاي هيدروژني و بنزيني اعمال مي‌شود.

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/12/10 ساعت: ۲۰ توسط:khodrobaranparsa :

خودروبر تهران خودروبر

خودروبر تهران جرثقيل حمل خودرو مشهد

در حال حاضر صدها ايستگاه سوخت هيدروژن در ايالات متحده، ژاپن و آلمان وجود دارد. CaHfornia اخيراً خودروبر تهران اعلام كرده است كه قصد دارد حدود 200 ايستگاه سوخت‌گيري هيدروژني را در امتداد بزرگراه‌هاي اصلي خود بسازد [15].هيدروژن توليد شده از گاز طبيعي، چه در يك تاسيسات مركزي و چه در ايستگاه سوخت‌گيري، مي‌تواند ارزان‌تر از بنزين باشد. قيمت عمده‌فروشي گاز طبيعي 2 تا 3 برابر كمتر از قيمت خرده‌فروشي بنزين است، بنابراين با راندمان 70 تا 80 درصد مي‌توان هيدروژن را با قيمت رقابتي توليد كرد. با اين حال، قيمت خرده‌فروشي بنزين شامل بار مالياتي سنگيني است، اما بحث در مورد سياست مالياتي مطمئناً خارج از محدوده اين كتاب است. هيدروژن توليد شده از آب و الكتريسيته (از طريق الكتروليز) به طور كلي گرانتر از بنزين است، مگر اينكه از برق كم هزينه خارج از پيك خودروبر تهران از نيروگاه هايي استفاده شود كه هزينه سوخت پايين يا صفر دارند.

خودروبر تهران جرثقيل خودروبر

هيدروژن تنها سوختي است كه منجر به يك وسيله نقليه خودروبر تهران با آلايندگي صفر مي شود، به خصوص اگر هيدروژن از منابع انرژي تجديد پذير توليد شود. همچنين، هيدروژن از منابع انرژي تجديدپذير به عنوان سوخت حمل و نقل مي تواند وابستگي به نفت وارداتي را كاهش دهد. سيستم پيل سوختي كه با هيدروژن خالص كار مي كند نسبتا ساده است، بهترين عملكرد را دارد، كارآمدتر كار مي كند و طولاني ترين عمر پشته اي را دارد. هيدروژن غير سمي است و عليرغم شهرتش، ويژگي هاي بسيار ايمني دارد يكي از بزرگترين مشكلات مربوط به استفاده از هيدروژن در وسايل نقليه مسافربري، ذخيره سازي آن در داخل هواپيما است. هيدروژن مي تواند به صورت گاز فشرده، مايع برودتي يا در هيدريدهاي فلزي ذخيره شود. مخازن هيدروژن گازي فشرده حجيم هستند، حتي اگر هيدروژن تا 450 بار فشرده شود. براي ذخيره 1 كيلوگرم هيدروژن حدود 40 تا 50 ليتر فضا نياز است. مقدار سوختي كه بايد در داخل هواپيما , خودروبر تهران ذخيره شود به بازده سوخت خودرو و برد مورد نياز بستگي دارد.

خودروبر

جرثقيل خودروبر

خودروبر تهران

شركت خودروبر

خودروبر در تهران

راندمان سوخت خودروها و خودروبر  بر حسب مايل بر گالن (در ايالات متحده) يا بر حسب ليتر در هر 100 كيلومتر اندازه گيري مي شود. ميانگين راندمان سوخت خودروهاي جديد بين 20 تا 30 مايل در هر 100 كيلومتر (7.9 و 11.8 1/100 كيلومتر) و حتي در خودروهاي كوچكتر اروپايي و ژاپني بهتر است. برد معمولاً بيش از 300 مايل (480 كيلومتر) است. بنابراين، يك وسيله نقليه معمولي حدود 10 تا 16 گالن خط بنزين دارد كه فضايي بين 30 تا 45 ليتر را اشغال مي كند. با فرض اينكه كارايي خودروهاي پيل سوختي هيدروژني دو برابر خودروهاي بنزيني است، بايد بين 5 تا 8 كيلوگرم هيدروژن ذخيره كنند كه جايي بين 200 تا 400 ليتر فضا اشغال مي كند، تقريباً 10 برابر بزرگتر از مخازن بنزين فعلي خودروبر. پيشرفت‌هاي بيشتر در طراحي خودروبر استفاده از مواد سبك وزن مي‌تواند بازده سوخت را تا ضريب ۲ افزايش دهد (نياز به ذخيره‌سازي هيدروژن در كشتي را به ۲.۵ تا ۴.۰ كيلوگرم مي‌رساند)، اما اين امر براي خودروهاي هيدروژني و بنزيني اعمال مي‌شود.

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/12/10 ساعت: ۲۰ توسط:khodrobaranparsa :

خودروبر تهران امداد خودرو ايران

خودروبر تهران امداد خودرو ايران

09.12.1400

موتورهاي خودرو، اگرچه نسبتاً پيچيده هستند، به ويژه در مقايسه با پيل سوختي، اما نسبتاً ارزان هستند (35 تا 50 دلار در هر كيلووات). اين عمدتا به دليل تكنيك هاي توليد انبوه به كار رفته در ساخت آنها است. كاربردهاي پيل سوختي 347 سالانه ميليون ها  خودروبر تهران (و البته موتور) توليد مي شود. سلول هاي سوختي ، كه يك فناوري نابالغ هستند و در سطح نمونه اوليه توليد مي شوند، بسيار گران تر از موتورهاي احتراق داخلي هستند. با اين حال، چندين مطالعه انجام شده توسط يا به نمايندگي از خودروسازان بزرگ نشان داده است كه سلول‌هاي سوختي را مي‌توان با قيمت رقابتي توليد كرد، با فرض اينكه تكنيك‌هاي توليد انبوه به كار گرفته شود [13،14]. اجزاي اصلي كمك كننده هزينه بالا كاتاليزور (فلزات گرانبها، پلاتين يا آلياژهاي پلاتين) و غشاي آينومر هستند. بارگذاري معمولي پلاتين در پيل هاي سوختي PEM حدود 0.4 ميلي گرم بر سانتي متر از هر ناحيه فعال الكترود است. با فرض چگالي توان 0.7W/cm^ (به عنوان مثال 0.7V و 1 Acm~^)، اين تقريباً با ImgW"^ يا IgkW"^ مطابقت دارد. قيمت پلاتين در بازار متفاوت است، اما مثلاً در 20 دلار در هر گرم اين مطابق با حدود 20 دلار به ازاي هر كيلووات، بنابراين بخش قابل توجهي از هزينه كل سيستم پيل سوختي است. جزء گران قيمت ديگر غشاي آينومر (نافلون يا فلوروپليمرهاي مشابه) است. با قيمت 500 دلار در هر متر، اين بسيار گرانتر از خودروبر تهران است و در نتيجه بيش از 70 دلار در هر كيلووات است. توليدكنندگان غشاء تخمين مي زنند كه به ازاي هر دو مرتبه افزايش در حجم توليد، قيمت ممكن است به نصف كاهش يابد. اهداف هزينه (35 تا 50 دلار در هر كيلووات) بنابراين نياز به بهبود عملكرد پيل سوختي دارند (وات بيشتر در واحد منطقه فعال). كاهش بارگيري كاتاليزور يا كاتاليزور جايگزين و ارزان قيمت بدون به خطر انداختن عملكرد. و غشاهاي جديد و ارزان تر.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/12/9 ساعت: ۰۹ توسط:khodrobaranparsa :

خودروبر تهران خودروبر چيست؟

خودروبر تهران خودروبر چيست؟

08.12.1400

پيل سوختي هيدروژني هيچ گونه آلودگي ايجاد نمي كند. تنها محصول جانبي آب خالص است كه بسته به شرايط عملياتي (دما و فشار) و پيكربندي سيستم، سيستم را به صورت Uquid و بخار باقي مي‌گذارد. مقدار آب توليد شده توسط يك سيستم محركه پيل سوختي در يك برنامه رانندگي معمولي با مقدار آب توليد شده توسط يك موتور احتراق داخلي قابل مقايسه است. اگر سوخت ديگري (مانند متانول يا بنزين) استفاده شود و در داخل هواپيما اصلاح شود، سيستم پيشرانه خودروبر تهران مقداري آلاينده‌ها در فرآيند اصلاح ايجاد مي‌شود، اما اين آلاينده‌ها به طور كلي هنوز بسيار كمتر از انتشار گازهاي گلخانه‌اي از يك موتور احتراق داخلي است و مواردي از اين قبيل. وسايل نقليه معمولاً به عنوان وسايل نقليه با انتشار بسيار كم (ULEV) واجد شرايط هستند. 346 پيل هاي سوختي PEM: تئوري و عمل در تجزيه و تحليل انتشار، مهم است كه كل چرخه سوخت (چاه به چرخ ها) در نظر گرفته شود، در غير اين صورت ممكن است نتايج منحرفي توليد شود. به طور كلي، اگر هيدروژن از سوخت‌هاي فسيلي توليد مي‌شود، انتشارات ناشي از آن فرآيند (به ويژه انتشار CO2) بايد در نظر گرفته شود، صرف نظر از اينكه توليد هيدروژن در يك پالايشگاه، در ايستگاه سوخت‌گيري يا در وسيله نقليه شكل 10-4 نتايج يكي از اين مطالعات چرخه حيات چاه را نشان مي دهد [12]. توجه داشته باشيد كه وسايل نقليه پيل سوختي نسبت به خودروهاي موتور احتراق داخلي با سوخت بنزين، ديزل يا متانول به ميزان قابل توجهي انتشار گلخانه اي كمتري توليد مي كنند. كمترين ميزان انتشار در اين مطالعه به موتورهاي احتراق داخلي با نيروي هيدروژن نسبت داده شد. اين نتيجه انتشار آلاينده‌هاي بالاتري است كه به فرآيند توليد خودروبر تهران پيل سوختي اختصاص داده شده است. توليد فيدروژن از منابع انرژي تجديدپذير و آب هيچ گونه انتشار مستقيمي ايجاد نمي كند (شكل 10.4 برخي از انتشارات را نشان مي دهد كه نتيجه ساخت تجهيزات براي استفاده از انرژي هاي تجديدپذير است) و اين مسيري است كه از مزاياي كامل استفاده مي كند. تكنولوژي پيل سوختي اطلاعات بيشتر در مورد هيدروژن به عنوان سوخت آينده را مي توانيد در فصل 11 بخوانيد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/12/8 ساعت: ۱۰ توسط:khodrobaranparsa :

خودروبر تهران حمل خودرو به سراسر كشور

خودروبر تهران حمل خودرو به سراسر كشور

خودروبر تهران راندمان پيل‌هاي سوختي در مقابل يك موتور احتراق داخلي نبايد در مطلوب‌ترين نقطه عملكرد آنها مقايسه شود. اين دو فناوري ذاتاً متفاوت هستند و ويژگي‌هاي بازده-قدرت بسيار متفاوتي دارند. اگرچه يك موتور احتراق داخلي حداكثر بازده را در حداكثر توان يا نزديك به حداكثر توان خود دارد [6]، يك سيستم پيل سوختي حداكثر بازده خود را در بار جزئي دارد [7] (شكل 10-2). به همين دليل، راندمان يك سيستم محركه پيل سوختي با سوخت هيدروژن در يك برنامه رانندگي معمولي (مانند آنچه در شكل 10-3 نشان داده شده است)، كه در آن موتور خودرو در بيشتر اوقات با بار جزئي كار مي كند، مي تواند تقريباً دو برابر موتور احتراق داخلي [8-10]. راندمان سيستم پيل سوختي هيدروژني در يك برنامه رانندگي مي تواند بيش از 40٪ و بالاتر از 50٪ باشد. راندمان يك سيستم محركه پيل سوختي با يك پردازنده سوخت داخلي كمتر از راندمان يك سيستم پيل سوختي هيدروژني است، اما همچنان از راندمان يك موتور احتراق داخلي بالاتر است. اگر از پيل سوختي و موتور احتراق داخلي در پيكربندي هيبريدي استفاده شود، مزيت بازده خودروبر تهران پيل سوختي كاهش مي يابد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/12/7 ساعت: ۱۳ توسط:khodrobaranparsa :

خودروبر تهران مزاياي خودروبر شرق

خودروبر تهران مزاياي خودروبر شرق

 

05.12.1400

 

راندمان پيل‌هاي سوختي در مقابل يك موتور احتراق داخلي نبايد در مطلوب‌ترين نقطه عملكرد آنها مقايسه شود. اين دو فناوري خودروبر تهران ذاتاً متفاوت هستند و ويژگي‌هاي بازده-قدرت بسيار متفاوتي دارند. اگرچه يك موتور احتراق داخلي حداكثر بازده را در حداكثر توان يا نزديك به حداكثر توان خود دارد [6]، يك سيستم پيل سوختي حداكثر بازده خود را در بار جزئي دارد [7] (شكل 10-2). به همين دليل، راندمان يك سيستم محركه پيل سوختي با سوخت هيدروژن در يك برنامه رانندگي معمولي (مانند آنچه در شكل 10-3 نشان داده شده است)، كه در آن موتور خودرو در بيشتر اوقات با بار جزئي كار مي كند، مي تواند تقريباً دو برابر موتور احتراق داخلي [8-10]. راندمان سيستم پيل سوختي هيدروژني در يك برنامه رانندگي مي تواند بيش از 40٪ و بالاتر از 50٪ باشد. راندمان يك سيستم محركه پيل سوختي با يك پردازنده سوخت داخلي كمتر از راندمان يك سيستم پيل سوختي هيدروژني است، اما همچنان از راندمان يك موتور احتراق داخلي بالاتر است. اگر از پيل سوختي و موتور احتراق داخلي در پيكربندي هيبريدي استفاده شود، مزيت خودروبر تهران بازده پيل سوختي خودروبر تهران كاهش مي يابد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/12/5 ساعت: ۱۴ توسط:khodrobaranparsa :

خودروبر تهران شركت خودروبر

خودروبر تهران شركت خودروبر

01.12.1400

1. سلول سوختي به اندازه اي است كه تمام نيروي مورد نياز براي راه اندازي وسيله نقليه , خودروبر تهران را فراهم كند. ممكن است باتري وجود داشته باشد اما فقط براي راه اندازي (مانند باتري 12 ولت). اين پيكربندي معمولاً فقط با سيستم هاي پيل سوختي هيدروژن مستقيم امكان پذير است. سيستمي با پردازنده سوخت پاسخ ديناميكي خوبي نخواهد داشت. همچنين، يك باتري كوچك براي راه اندازي يك سيستم با پردازنده سوخت كافي نيست. 2. اندازه پيل سوختي به گونه اي است كه فقط بار پايه را تامين كند، اما اوج قدرت براي شتاب خودرو توسط باتري ها يا دستگاه هاي پيكينگ مشابه (مانند فوق خازن ها) تامين مي شود. اين ممكن است يك پيكربندي هيبريدي موازي در نظر گرفته شود زيرا پيل سوختي و باتري به صورت موازي كار مي كنند - پيل سوختي قدرت حركت را فراهم مي كند و باتري حداكثر توان را (مانند شتاب گيري) ارائه مي دهد. وجود باتري در سيستم باعث پاسخ سريعتر به تغييرات بار مي شود. خودرو را مي توان بدون پيش گرم كردن سيستم پيل سوختي، به ويژه پردازنده سوخت، راه اندازي كرد و تا زماني كه سيستم پيل سوختي عملياتي شود، كاملاً به عنوان يك وسيله نقليه باطري-الكتريكي كار كرد. يك باتري امكان بازيابي انرژي ترمز را فراهم مي كند و در نتيجه سيستم كارآمدتري ايجاد مي كند. معايب داشتن باتري هزينه، وزن و حجم اضافي است. 3. اندازه سلول سوختي فقط براي شارژ مجدد باتري ها است. باتري ها تمام نيروي مورد نياز براي راه اندازي خودرو را تامين مي كنند. اين ممكن است يك پيكربندي هيبريدي سريال در نظر گرفته شود (سلول سوختي باتري را شارژ مي كند و باتري موتور الكتريكي را به حركت در مي آورد). همان مزايا و معايب داشتن باتري مانند پيكربندي هيبريدي موازي است. توان اسمي پيل سوختي به سرعت شارژ باتري ها بستگي دارد. يك باتري كوچكتر بايد سريعتر شارژ شود و منجر به سلول سوختي بزرگتر شود. 4. پيل سوختي تنها به عنوان يك واحد قدرت كمكي عمل مي كند، يعني از موتور ديگري براي نيروي محركه استفاده مي شود، اما از پيل سوختي براي راه اندازي بخشي يا كل سيستم الكتريكي خودرو استفاده مي شود [4]. اين ممكن است به ويژه براي كاميون ها جذاب باشد، زيرا به كاركرد يك واحد تهويه مطبوع يا تبريد اجازه مي دهد در حالي كه وسيله نقليه حركت نمي كند بدون نياز به كاركردن موتور اصلي خودروبر تهران.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/12/1 ساعت: ۱۴ توسط:khodrobaranparsa :